lauantai 14. helmikuuta 2015

Kioskijuttuja!

Olen tässä talven mittaan virkannut erilaisia
ruokia, ja nyt kun on kaksi lastenhuonetta oli tilaa tehdä 
pieni kioski kaikille herkuille :)



Juuson kanssa teimme kioskista suunnitelman.
Tähän projektiin hän löysi saunaremontista ylijääneitä
paneeleita. Tähänkin projektiin saatiin siis ripaus
kierrätystä :)


Juuso rakensi, ja minä maalasin kioskin rungon.


Juuso teki vanhasta kultaisesta peilinkehyksestä kaksi 
pienempää kehystä jotka maalattiin valkoiseksi.
Kehystin niihin meidän keittiön tapetoinnista
ylijäänyttä tapettia, tästä tapetista sain teemavärin 
tähän uuteen lastenhuoneeseen.

Katokseen löysin vanhoja verhoja. 
Minä tein aikanaan B:n huoneeseen kolmet eri verhot kun mitkään
ei näyttänyt hyvältä. Silloin minulla jäi tämä
vihreä pilkkuverho kokonaan käyttämättä,
mutta väri käy täydellisesti kehyksen tapetin kanssa yksiin.





Ompelin samasta kankaasta vielä uudet tyynyt lastenhuoneen 
sohvalle. 


Ja lippuviirin myös :)




Kesällä olisi tarkoitus tehdä uusi leikkimökki,
olen ristinyt tulevan mökin LillaVillaksi.
Kioski siirtyy kesäksi leikkimökkiin
niin kioskista tuli Kiska LillaVilla :)


Tiskin takaa :)


Tällä viikolla ollaan lasten kanssa juhlittu ystävänpäivää,
tarjottavaksi tein näitä helppoja mutta supersöpöjä marenkeja :)




Ihanaa ystävänpäivää kaikille <3

-Tiina

2 kommenttia:

  1. Ihana kioski! Olet tehnyt hurjan työn virkatessa nuo tarjottavat. Niin kaunista.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) täytyy ottaa koukku käteen aina kun istuu telkkarin eteen niin tulee valmista huomaamatta :)

    VastaaPoista